reklama

Najkrajšie vyznanie lásky….

Minule som sa prehrabávala vo svojich starých veciach a padlo mi do oka toto vyznanie. Po prečítaní som mala zimomriavky, spomenula som si, že keď som ho čítala prvýkrát, strašne som plakala…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
  • V piatok som videl dúhu, akú som ešte nevidel.

 

  • Kedy mi došlo, že to nie je len fyzická príťažlivosť? Keď som začal na Teba žiarliť.

 

  • Vieš, čo hrali v rádiu, keď som išiel okolo tvojho domu? Našu pesničku a ja som čakal, že Ťa aspoň nachvíľu uvidím.

 

  • Keď som odchádzal, začalo krupobitie…

 

  • Keď si mi povedala, že si konečne sama sebou a že si sa za dlhú dobu konečne uvoľnila, cítil som, že si pre mňa jediná.

 

  • Pozeral som sa na Teba, keď si spala a bol som šťastný, že si ma videla ako prvého keď si sa zobudila.

 

  • To, čo som Ti povedal do očí, toľko citu, toľko úprimnosti a zároveň beznádeje, som ešte nikomu nepovedal.

 

  • Na tých pár dní, nikdy nezabudnem.

 

  • Keď si mi povedala, že sa k Tebe nikto takto nechoval, neveril som Ti a zároveň som Ťa ľutoval. Ale viem, že si nemala dôvod klamať, takže si mi ešte viac učarovala.

 

  • To, že si sa rozhodla tak, ako si sa rozhodla je pre mňa to najhoršie, ale zároveň Ťa milujem ešte viac, pretože si mi dala neskutočnú obeť.

 

  • Jednoducho sa Ťa nedokážem vzdať...

 

  • Tak niečo čisté ako si ty ma v živote nestretlo, a neviem, či ma ešte stretne, ale každopádne Ti za všetko budem vďačný až do smrti, láska.

 

  • Čo na Tebe milujem? To, ako sa smeješ, dýchaš, hovoríš, kašleš, mrkáš, Tvoje oči, uši, pery, tvár, nos, znamienko, bol by som schopný naučiť sa celú Tvoju anatómiu….Milujem Tvoju nerozhodnosť, panovačnosť, tvrdohlavosť. Chcem dýchať rovnaký vzduch, chcem sa smiať z rovnakých vtipov, chcem prežívať Tvoje pocity s Tebou, chcem byť s Tebou, jedine s Tebou.

 

  • Momentálne sa môžem smiať iba na našich fotkách.

 

  • Mohol by som to písať celý život….MILUJEM ŤA!!!

  P.S.Autorovi tohoto listu som ublížila. Ublížila som mu úprimným a čistým rozhodnutím, ktoré vychádzalo z môjho srdiečka. Prvýkrát som bola k niekomu celkom priama. Naučila som sa jednať na rovinu. On ma to naučil, ĎAKUJEM TI.  

Martina Valková - Bičanovská

Martina Valková - Bičanovská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek, prezlečený v ženskom tele.... Zoznam autorových rubrík:  súkromnéaj toto život ponúka..

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu