reklama

Taký normálny chalan od vedľa.

Mal 26 rokov. Taký normálny chalan od vedľa. Vyrastali sme na jednej ulici. Ako deti sme sa chodili hrávať na pieskovisko, neskôr vychodili základku. Potom sme sa dlhší čas nevideli. Stretla som ho pred časom na našom sídlisku. Pochválil sa snúbenicou, celkom dobrým príjmom a hypotékou za ktorú si spoločne kúpili trojizbový byt. Popriala som mu veľa šťastia a naše cesty sa rozišli.....  Zrazu prišla správa: Mareka na prechode pre chodcov zrazilo auto, je na tom veľmi zle. Neverila som vlastným ušiam....Však pred dvoma týždňami som mu priala šťastie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

„Je v kóme...nevieme, či sa preberie...“zneli prognózy lekárov. Po pár dňoch sa stav zhoršil.

 „Odumrel mu mozog, NIKDY sa nepreberie, nebude bez cudzej pomoci vedieť existovať. Vlastne nebude existovať vôbec, pretože si to nebude už NIKDY uvedomovať.“ 

Nevedela som, čo na to povedať. Priznám sa neviem na takéto situácie reagovať.  

Dozvedela som sa, že si ho jeho mama zobrala domov, prestala pracovať a venovala sa jeho opatere. Obdivuhodné...koľko to vyžaduje sily? Strašne veľa. Sama to neviem posúdiť, pretože nemám deti, ale som dcéra a viem, že aj moja mama by to pre mňa urobila...takisto, ako by som to urobila ja pre svoje deti. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takto ubehol skoro rok.  

Jeho stav bol stále rovnaký.Každý druhý deň k nim chodila rehabilitačná sestra. A jeho mama? Sestrička v domácej opatere na plný úväzok. Ale vždy, keď som ju stretla, vravela mi, že nádej umiera posledná...

 V stredu mi prišla esemeska. Od mojej mamy. „Mareka zobrali do nemocnice a tam umrel.“

 Nikto to nečakal......teda možno čakal, ale nie tak skoro....včera mal pohreb.  

Všetci v niečo veríme.  Marekova mama možno verila v nejaký zázrak. Zázraky sa že vraj dejú. Ale mám pocit, že nie tu na Zemi...  

P.S. Nádej síce umiera posledná, ale odchádza prvým vlakom....

Martina Valková - Bičanovská

Martina Valková - Bičanovská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek, prezlečený v ženskom tele.... Zoznam autorových rubrík:  súkromnéaj toto život ponúka..

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu