reklama

Konečne mám pocit, že som pre niekoho dôležitá.

„Tak čo, už  si na ňom našla chybu?“ opýtal sa môj večne zvedavý kamarát Samo.„Neviem, asi ich nechcem vidieť alebo ich fakt nevidím,“ povzdychla som si.„Je to až moc perfektné na to, aby to bola pravda. Ešte stále tomu neverím. Už som ti vravela, že si ma chce zobrať a že mi už podaroval kľúče od svojho bytu? Po dvoch týždňoch!!!“ „Čože??? To nemyslíš vážne. Takého blázna ako si ty si chce nasťahovať do bytu?... Hmm...tomu sa vraví odvaha,“ sarkasticky zažartoval Samo.„Nie, vážne, je to pravda.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Už som prestávala dúfať, že by mi mohlo v živote niečo vyjsť, neustále som pochybovala. Vo všetkom... Pravdupovediac, málokedy som veci dotiahla až do konca, vačšinou som len zbabelo utiekla. Prečo mám zrazu pocit, že sa na mňa štastena usmieva? Prečo mám zrazu istotu, že som neskonale štastná? Netuším, odkiaľ ju beriem, veľakrát som sa nad tým zamýšľala.... no nepoznám odpoveď. Asi mi stačí iba ten čarovný pocit, ktorý ma k nemu ťahá.

Viem, že ma miluje, viem, že ma potrebuje, že na mňa myslí. Konečne som pre niekoho dôležitá rovnako ako on pre mňa a konečne nemusím hrať druhé husle...     Ako viem, že je pre mňa ten pravý? Pretože sa máme stále o čom rozprávať? Že si plánujeme budúcnosť? Je to dostačujúce? Vraví sa, že človeka spoznáš vtedy, keď prídu ozajstné problémy.       A ja ich chcem riešiť s ním. Prvýkrát mám pocit, že som milovaná a naozaj milujem. Za 25 rokov svojho života som to nepocítila nikdy. Nikdy som nemala šťastia na „normálne“ vzťahy. A tých zopár, ktoré som mala a zdali sa mi „normálne,“ nikdy nevydržali. Bola som presvedčená,   že chyba je kdesi vo mne. Že som sa niekomu zunovala, že ho už nebavím, že ma chce zmeniť a urobiť zo mňa niečo, čo nie som, len aby som poslúchala na slovo. Brrr.... Teraz som zaľúbená a on ma chce preto, aká som.  Nerozmýšľam, čo bude  ďalej, nežijem pre to čo bude, ale pre to, čo je. Možno konám nesprávne, ale vraví sa, že   jediný spôsob, ako to zistiť, je vyskúšať...      

Martina Valková - Bičanovská

Martina Valková - Bičanovská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek, prezlečený v ženskom tele.... Zoznam autorových rubrík:  súkromnéaj toto život ponúka..

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu