reklama

„Prečo sú niektorí muži takí hajzli...?“

spýtala sa ma Simi. „Ako, chápeš to? Opustil ma po dvanástich rokoch manželstva. Potom, ako som mu vychovala dcéru, vybudovala rodinu. A on sa len tak z ničoho – nič ráno zobudí a povie mi, že ma už nemiluje, nech si zoberiem našu spoločnú dcéru a odsťahujem sa? On ostane v byte so psom. Rozumieš tomu?“ spýtala sa a spustila hysterický plač.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Objala som ju. Nevedela som, čo jej mám povedať,  iba som ju pevne držala. 

Poznám ju dlho. Bola moja kolegyňa, je moja veľmi dobrá kamarátka. Poznám jej manžela, aj dcéru. Vždy som ich pokladala za najšťastnejší pár na svete. Pripadali mi dokonalí. Po pravde táto vec, ma zaskočila. Vypočula som si ich oboch. Aj jednu, aj druhú stranu. Aj Simi, aj Viktora. 

On tvrdí, že za tým nie je žiadna iná žena, žiadny problém, ani pracovný, ani finančný, ani rodinný, len už s ňou nechce žiť a že ju už neľúbi... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak tomu zase nerozumiem ja. Dá sa to vôbec? Len tak sa odmilovať? 

Ona tvrdí, že si nevšimla žiadne zmeny na Viktorovom správaní. Až potom, keď jej na jeho narodeniny povedal, že už s ňou nechce žiť.  

Ani tomu som celkom nerozumela.

 „Macka vážne! Nič som si nevšimla....Neskôr mi povedal, že aj sex robil z donútenia.“

 „Čože?“ spýtala som sa 

„No a ja som sa ho spýtala, že či sa trikrát týždenne na mňa liepal z donútenia.“ povedala ticho.„Teraz ma citovo vydiera, vraví , že nemám na to, aby som sa odsťahovala, že som na ňom závislá, že nebude platiť výživné a podobné sračky.“ povedala zúfalo.

 „Niežeby som nevedela odísť, nemám na to peniaze. Potrebujem skurvených päťdesiat tisíc, aby som mohla začať nový život. A to v mojom prípade nie je málo. Pokiaľ splácam hypotéku, žiadna banka mi nepožičia.“ povedala a odpila si z vína. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bola bezradná, smutná a nahnevaná. Bezmocnosť sa miešala so zúfalosťou.

 „Macka?“ pozerela sa na mňa s rozmazanou maskarou

„Áno.“„

Máš ma rada?“

„Samozrejme, prečo sa pýtaš?“

„Lebo si jediná, ktorá mi ostala, všetci sa na mňa vykašlali. Nemám nikoho....Odmlčala sa....a moja dcéra ani netuší, že pôjde do novej školy“ povedala a v očiach sa jej zjavili slzy.

 „Malá o tom nevie?“ zarazila som sa „Nie, ešte nie, nechcela som jej kaziť prázdniny. Stačí, že mám posraté leto ja. Viem, že to nie je najvhodnejšie riešenie, ale nechám to na toho „hajzla“, aby sa s ňou porozprával. Že už nás nemá rád a že už nebudeme rodina.“ povdzychla si

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 „Máš pravdu, on chce, aby ste odišli, tak to nechaj naňho. Ako to podľa teba zoberie malá?“ spýtala som sa.

 „Má dvanásť, je rozumná, však ju poznáš. Nepovedala som jej to preto, aby nemusela preplakať prázdniny. Aj tak sa dosť naplače, keď sa odsťahujeme.“  

Mala pravdu.  

Stále rozmýšľam nad tým, ako je možné sa odmilovať, nechať odísť ženu a dcéru, ktoré , ako hovoril „miluje najviac na svete“ a zahodiť niekoľkoročné manželstvo za hlavu. Samozrejme, možno sa naozaj zmýlila Simi a nevidela problém. Ale po dvanástich rokoch? Žeby si nevšimla nič? O tom veľmi pochybujem. 

„V každom prípade život musí ísť ďalej. Je to ťažké, už nevládzem, som na úplnom dne a stále mám pocit, že po mne niekto šliape. Nehovorím o tom, že srdce mám rozbité na miliardu malých častí a už sa nenájde nikto, kto by ho vedel poskladať.“ skonštatovala smutne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 „Neboj, niečo vymyslíme.“ snažila som sa ju povzbudiť. Viem, že teraz potrebuje niekoho, kto ju podrží a vypočuje. Snáď nájdem aj riešenie, ako jej pomôcť. 

Veď priateľov máme na to, aby nám pomáhali.     

Martina Valková - Bičanovská

Martina Valková - Bičanovská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek, prezlečený v ženskom tele.... Zoznam autorových rubrík:  súkromnéaj toto život ponúka..

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu