reklama

Festival, alebo dovolenka?

Včera som mala zaujímavý telefonát....s mojím frajerom. „Ty nie si normálna. Tak ja ti chcem urobiť prekvapenie a ty mi toto povieš?“ začal. „ Dva mesiace ti pripomínam, že posledný augustový víkend idem na festival, aby si nič neplánoval.“ oponovala som.„Ja som na to zabudol, to je jedno, musíš to zrušiť, ideme na päť dní na dovolenku.“vyhlásil automaticky. „Prosím??? To sa nedá zrušiť, obvolala som ľudí, kúpila lístky, zabeštelovala hotel....ako si to predstavuješ?“ znervóznela som. „No normálne, sadneme večer do auta a vyrážame.“ povedal ironicky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

„Nehnevaj sa, ale ja nikam nejdem, nie som na gumičke, pretože ty máš momentálne na mňa čas, a ja budem skákať, ako ty budeš pískať? Celé leto ma naťahuješ s dovolenkou, jeden deň mi povieš, že ideme, druhý, že nejdeme. A okrem iného dobre vieš, že posledný víkend nemôžem a ty si sa práve teraz rozhodol...To si kde videl?“ zvýšila som hlas.

Ostalo ticho....“Vieš čo? Rob si čo chceš. Iné by boli rady, keby som sa o nich takto staral.“ povedal a zložil telefón.  

Tak toto teda nie.....  

Neviem prečo, ale mám pocit, že čím dlhšie sme spolu, tým viac mi ten náš „akože vzťah“ nedáva zmysel. Včera som ho poprosila, aby došiel ku mne, že sa musíme o tom všetkom porozprávať. Na to dostal hysterický záchvat a začal jačať, že my nemáme čo riešiť, on nemá čas a nevidí problém v ničom. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zarazilo ma to. V poslednom čase s ním neviem komunikovať otvorene, o našom vzťahu, o budúcnosti, o nás. Takže nekomunikujeme vôbec. Načo mi je taký vzťah? 

Veľakrát som sa nad tým zamýšľala....nielen ja, ale aj moje okolie, moja rodina. Opäť som si raz postavila hlavu, ale rozmýšľala som srdiečkom, keď som ho spoznala.  

 Prečo nepočúvam,  keď mi môj vnútorný hlas vraví, že to nie je ten pravý, že sa budem trápiť, alebo že budem ubližovať? Prečo sa musím do všetkého hrnúť bezhlavo a myslieť si pritom, že ten pád nebolí?

 Veľmi dobre vie, že vždy som si robila, čo som chcela. Už od mala. 

 Nevie si zvyknúť, že nie som na ňom závislá, že mám svoj vlastný život a záujmy. Rozčuľuje ma to a na druhej strane to bolí. Bolí ma to, že som mu verila, že som si s ním plánovala budúcnosť, že som chcela byť s ním až do konca života.....ale teraz viem, že to bol omyl. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 On sám povedal, že si budúcnosť so mnou nevie predstaviť. Bolo to na jednej párty, mal vypité a toto z neho vypadlo. Au. 

Neskôr to poprel a tvrdil, že mám bujnú fantáziu. Potom som to už neriešila, lebo som rezignovala. Nedala som mu ďalšiu šancu ani nádej.

Bola som chorá, mala som štyridsiatky horúčky, a o jedenástej večer mi zavolal, či niečo nepotrebujem. Že mal veľa roboty. Pamätám si, že ma ani nebol pozrieť. Ako dôvod mi povedal, že on si nemôže dovoliť byť chorý. A ja snáď áno??? 

A takéto perličky by som tu mohla písať do rána.

Bola som zaslepená, keď mi vraveli, že toto nie je ono. Po tomto všetkom to už viem. Človek by sa mal učiť na vlastných chybách, len ja mám pocit, že sa učím na cudzích. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A propos...... takže ja idem na festival a on na dovolenku.

 Musela som sa rozhodnúť.

  Kamarát mi na margo toho povedal, že nemám zabúdať, že správne rozhodnutie často znamená nie ten najlepší koniec, ale posúva nás to vpred.......   

Martina Valková - Bičanovská

Martina Valková - Bičanovská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek, prezlečený v ženskom tele.... Zoznam autorových rubrík:  súkromnéaj toto život ponúka..

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu