reklama

Zoberieš si ma za ženu...?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

/Šarllota venuje Alexovi/  

Kedy cítime, že ten pravý je tu pre nás? Kedy to vieme? Kedy je ten správny čas, položiť si túto otázku?  Pocítila som to, keď som Ťa začala hlbšie spoznávať, keď som začala u Teba bývať, keď som Ti varila, keď sme spolu trávili voľný čas, keď sme boli spolu na dovolenke, keď sme sa spolu opili a robili tie najbláznivejšie veci. Aj vtedy, keď viem, že ťa mám pri sebe, keď sa Ťa môžem dotýkať, keď odchádzaš do práce a už po dvadsiatich minútach mi neuveriteľne chýbaš. 

Viem, že si tu pre mňa. Viem, že ma nezradíš. Viem, že sa na Teba môžem spoľahnúť. Viem, že chcem s Tebou žiť a viem aj to, že budeš úžasný otec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Nemám istotu, ani záruky, nemám nič. Mám len Teba. Za ten čas, čo sme spolu, si ma dokázal rozosmiať veľakrát.  Zbožňujem Tvoj smiech, je liečivý.

 Veľakrát sme sa rozprávali o svadbe, ale teraz viem, že to myslíš vážne. Keď som Ti prednedávnom ukázala moje vysnívané svadobné šaty, povedal si, že sa už nevieš dočkať, kedy ma v nich uvidíš. Vtedy som to brala iba ako žart. Dnes nežartujem. Myslím to naozaj vážne.  

Vždy si hovoril, že som veľký blázon a robím tie najčudnejšie a zároveň najmilšie veci na svete. Toto je jedna z nich.

 Chcem byť Tvoja žena, chcem Ťa milovať a vychovávať naše deťúrence. Nemôžem Ti dať nič – iba seba. To je všetko. Ale viem, že nám to bude stačiť na krásny spoločný život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Chcem, aby naše dni boli plné nás.....aby sme zostali aj naďalej štastní a zamilovaní.  Milujem Ťa.  Nikdy v živote som si nebola istejšia a presvedčenejšia.... A preto sa Ťa chcem spýtať..... 

 „VEZMEŠ SI MA ZA ŽENU?“ 

    /Tak tento mail mi poslala kolegyňa, ale ešte predtým ho poslala svojmu frajerovi... jeho odpoveď znela ÁNO/

Martina Valková - Bičanovská

Martina Valková - Bičanovská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek, prezlečený v ženskom tele.... Zoznam autorových rubrík:  súkromnéaj toto život ponúka..

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu