reklama

diabol

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Som bábika s ktorou divadlo hráš, taká tá zraniteľná vec...

No raz povieš si, dosť bolo, nebavíš ma už....choď preč...

Nájdeš si inú, lepšiu, ktorej srdce na kusy zlomíš...

Som nástroj v rukách diabla, ktorý snaží sa ma z cesty zmiasť ...

Bábka, ktorá zamotala sa do spleti lží a poloprávd.

A ty?

Si ten, čo zabil nádej, zničil srdce, ukázal plač...

Si diabol, ktorý nemá zľutovanie, si hráč...

Zaujímajúc sa len o zlomené srdcia

nechápeš, že je to, ako keď ťa mučia...?

vytrhnúť srdce a dať ho koňom rozdupať,

ukázať svetu, že vieš život nabúrať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podarilo sa ti zničiť mi svet,

milión kúskov, ktoré nikdy neposkladám späť...

Tak strašne túžim, aby si pocítil ten horký plač,

keď telo nevládze a pery neprestávajú sa triasť.

Tak choď, uteč preč, ako to robíš stále, raz pochopíš, že toto nie je to pravé,

snáď nebude neskoro na tvoj návrat, avšak bude tu niekto s tebou rátať???

Choď už, bež, ďalšie srdce znič, potešenie, ktoré dáva ti chuť žiť.....

Martina Valková - Bičanovská

Martina Valková - Bičanovská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek, prezlečený v ženskom tele.... Zoznam autorových rubrík:  súkromnéaj toto život ponúka..

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu