reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Valková - Bičanovská

Martina Valková - Bičanovská

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba človek, prezlečený v ženskom tele.... Zoznam autorových rubrík:  súkromnéaj toto život ponúka..

reklama

aj toto život ponúka..

diabol

Martina Valková - Bičanovská

diabol

  • 22. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 315x
  • 5
Dávidko, ktorý mi zmenil život....

Martina Valková - Bičanovská

Dávidko, ktorý mi zmenil život....

/Venované EMME/ Zoznámila so sa s ňou asi pred rokom. Mala tridsať. Bola pekná, mladá a úspešná. Spoznali sme sa na onkológii.

  • 10. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 445x
  • 5
Mami, si najúžasnejší človek na svete....

Martina Valková - Bičanovská

Mami, si najúžasnejší človek na svete....

Mami, obdivujem Ťa, za tvoju silu, odvahu a pokoru. Si ten najlepší človek na svete, akého poznám. Obdivujem Ťa za to, ako si zvládla problémy, keď sme boli malé, keď sme dospievali, keď sme so sestrou neboli práve tie najposlušnejšie dcéry na svete. Keď sme nepočúvali tvoje príkazy a rady. Ale vieme, že si to myslela dobre.

  • 9. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 528x
  • 1
Keď smiech môže aj zabiť, alebo mám CHOCHP....

Martina Valková - Bičanovská

Keď smiech môže aj zabiť, alebo mám CHOCHP....

Pre vysvetlenie CHOCHP je chronická obštrukčná choroba pľúc. /Chronická obštrukčná choroba pľúc (CHOCHP) je celoživotné pľúcne ochorenie, ktoré je charakterizované obmedzením prietoku vzduchu dýchacími cestami. V pokročilých štádiách ochorenia sú nedostatočne okysličované životne dôležité orgány a pacienti sú odkázaní na kyslíkový prístroj (až 15 hodín denne).

  • 11. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 725x
  • 14
Taký normálny chalan od vedľa.

Martina Valková - Bičanovská

Taký normálny chalan od vedľa.

Mal 26 rokov. Taký normálny chalan od vedľa. Vyrastali sme na jednej ulici. Ako deti sme sa chodili hrávať na pieskovisko, neskôr vychodili základku. Potom sme sa dlhší čas nevideli. Stretla som ho pred časom na našom sídlisku. Pochválil sa snúbenicou, celkom dobrým príjmom a hypotékou za ktorú si spoločne kúpili trojizbový byt. Popriala som mu veľa šťastia a naše cesty sa rozišli.....  Zrazu prišla správa: Mareka na prechode pre chodcov zrazilo auto, je na tom veľmi zle. Neverila som vlastným ušiam....Však pred dvoma týždňami som mu priala šťastie.

  • 5. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 647x
  • 7
reklama
Lekári sa nemusia správať slušne?

Martina Valková - Bičanovská

Lekári sa nemusia správať slušne?

„Vy ste úplne nemožná, také teľa tu zamestnávam, ako ste to mohli urobiť, kto mi teraz nahradí škodu? Okamžite to vyriešte, lebo Vás prepustím.“ kričal doktor na sestričku. Stála som za dverami, a odhodlávala sa zaklopať. „Ja tam zavolám, ale chráň Vás Boh, keď sa to nebude dať vyriešiť.“ pokračovala hádka za dverami.

  • 10. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 937x
  • 17
„Skvelý budíček...“

Martina Valková - Bičanovská

„Skvelý budíček...“

Sobota 23,51 hod:  „Moje, idem si už ľahnúť, necítim sa fajn.“ povedal môj skoromanžel.„Jasne, ja za tebou zachvíľu prídem.“ povedala som.Začala som uvažovať, že by som mala ostať spať v obývačke, predsa len má bronchitídu, celú noc kašle a každých päť minút smrká. Nakoniec som to zavrhla, tak či tak sa nevyspím ani na gauči. Je totiž nepohodlný. Nedeľa 06,03 hod: Strhli sme sa zo sna a pozreli na seba. Niekto sa nám dobýja do bytu. Ostala som v posteli a počúvala. Začalo mi byť rýchlejšie srdce. Ten voľakto za dverami začal do nich kopať a vrieskal na celú chodbu, aby sme mu otvorili, lebo nás zabije. Vtedy som sa už triasla celá. Frajer sa mu snažil vysvetliť, že určite si pomýlil dvere. Nepomohlo. Agresivita sa začala stupňovať.  „Zlato, volaj políciu“ zakričal priateľ.

  • 26. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 960x
  • 7
Termín svadby a psychokecy nášho okolia...

Martina Valková - Bičanovská

Termín svadby a psychokecy nášho okolia...

„V apríli sa budeme brať.“ oznámili sme svojmu okoliu. Na moje počudovanie boli reakcie skôr negatívne, ako pozitívne. Čo ma popravde dosť sklamalo. Prečo sa netešia spolu s nami? Nešlo mi do hlavy.

  • 28. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 650x
  • 34
ZABÚDANIE

Martina Valková - Bičanovská

ZABÚDANIE

  • 23. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 454x
Krása nie (je) dôležitá.

Martina Valková - Bičanovská

Krása nie (je) dôležitá.

Dobrý deň, Vy ste nám poslala životopis, máte záujem o prácu kelnerky v našej prevádzke.“ ozval sa milý mužský hlas.  „Áno, mám záujem o túto prácu.“ odpovedala som „No, ale potrebujeme ešte fotografiu tváre a postavy.“ „Prosím??? Načo to potrebujete? Robíte konkurz na modelky, alebo kelnerky?“ spýtala som sa.  Ešte by som pochopila tú tvár, ale postavu? To ako, že keď nemáš 180 cm, 50 kíl a trojky prsia, ani neposielaj životopis?

  • 6. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 975x
  • 78
reklama
Faux pas, alebo „Jdeme odtud ty vole, tady to nemá úroveň...“

Martina Valková - Bičanovská

Faux pas, alebo „Jdeme odtud ty vole, tady to nemá úroveň...“

Tak, sme otvorili reštauráciu. Na mieste majiteľa by som počkala ešte pár dní. Keď sa ma spýtal prečo, odpovedala som, že hlavne kvôli personálu. Povedal, že to bude dobré, tľapol ma po pleci, že však ty to zvládneš a odkráčal do kancelárie. Celý týždeň som sa snažila vychytávať rôzne chyby a nedostatky a aj napriek únave som si priala, aby to bolo dokonalé.

  • 15. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 342x
  • 8
Včera bol fakt zlý deň.....

Martina Valková - Bičanovská

Včera bol fakt zlý deň.....

Dostala som mail od sestry, pýtala som sa, ako sa majú v novom byte, kedy môžem skočiť na návštevu, čo ešte potrebujú kúpiť....Potešila som sa, keď mi pípla správa.  Lenže to som ešte nevedela, čo mi napíše....

  • 6. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 854x
  • 4
Som iba čašníčka, no a čo?

Martina Valková - Bičanovská

Som iba čašníčka, no a čo?

Včera k nám došla návšteva. Dlhoročná známa mojej mamy. Tú osobu som si nikdy neobľúbila, lebo nemusím byť v prítomnosti niekoho, kto sa rád a neustále počúva. Zablúdila som k nim na jednu cigaretu a už to začalo......  “Tak ako Macka, páči sa ti v novej robote?“ spýtala sa tým najjedovatejším hlasom, aký som kedy počula.  „Samozrejme, mňa tá robota baví.“ odpovedala som sucho.

  • 4. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 155x
  • 108
Ďakujem „pán doktor“........za problémy

Martina Valková - Bičanovská

Ďakujem „pán doktor“........za problémy

Poznáte to, klasické príznaky choroby.....teplota, bolesti hrdla, a celková únava organizmu. Tak som sa rozhodla, že vo štvrtok navštívim svojho obvodného lekára.

  • 22. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 424x
  • 47
Prečo nemôže fungovať kamarátstvo medzi mužom a ženou?

Martina Valková - Bičanovská

Prečo nemôže fungovať kamarátstvo medzi mužom a ženou?

Už veľakrát som si položila túto otázku. Prečo je to tak? Ja som si to odskúšala na vlastnej koži. Mala som kamaráta, vedel o mne skoro všetko, chodili sme spolu na kávu, aj na víno, keď sme mali depresie, alebo, keď nás niečo trápilo. Niekedy prespal on u mňa, niekedy ja uňho. Chodili sme spolu behávať, cvičiť, opekať...Bol ako môj starší brat, ktorého som nikdy nemala. Pomáhali sme si a ozaj som verila, že to môže fungovať.

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 952x
  • 115
reklama
Zoberieš si ma za ženu...?

Martina Valková - Bičanovská

Zoberieš si ma za ženu...?

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 093x
  • 19
Najkrajšie vyznanie lásky….

Martina Valková - Bičanovská

Najkrajšie vyznanie lásky….

Minule som sa prehrabávala vo svojich starých veciach a padlo mi do oka toto vyznanie. Po prečítaní som mala zimomriavky, spomenula som si, že keď som ho čítala prvýkrát, strašne som plakala…

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 111 688x
  • 6
Festival, alebo dovolenka?

Martina Valková - Bičanovská

Festival, alebo dovolenka?

Včera som mala zaujímavý telefonát....s mojím frajerom. „Ty nie si normálna. Tak ja ti chcem urobiť prekvapenie a ty mi toto povieš?“ začal. „ Dva mesiace ti pripomínam, že posledný augustový víkend idem na festival, aby si nič neplánoval.“ oponovala som.„Ja som na to zabudol, to je jedno, musíš to zrušiť, ideme na päť dní na dovolenku.“vyhlásil automaticky. „Prosím??? To sa nedá zrušiť, obvolala som ľudí, kúpila lístky, zabeštelovala hotel....ako si to predstavuješ?“ znervóznela som. „No normálne, sadneme večer do auta a vyrážame.“ povedal ironicky.

  • 29. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 789x
  • 29
„Prečo sú niektorí muži takí hajzli...?“

Martina Valková - Bičanovská

„Prečo sú niektorí muži takí hajzli...?“

spýtala sa ma Simi. „Ako, chápeš to? Opustil ma po dvanástich rokoch manželstva. Potom, ako som mu vychovala dcéru, vybudovala rodinu. A on sa len tak z ničoho – nič ráno zobudí a povie mi, že ma už nemiluje, nech si zoberiem našu spoločnú dcéru a odsťahujem sa? On ostane v byte so psom. Rozumieš tomu?“ spýtala sa a spustila hysterický plač.

  • 11. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 711x
  • 32
Konečne mám pocit, že som pre niekoho dôležitá.

Martina Valková - Bičanovská

Konečne mám pocit, že som pre niekoho dôležitá.

„Tak čo, už  si na ňom našla chybu?“ opýtal sa môj večne zvedavý kamarát Samo.„Neviem, asi ich nechcem vidieť alebo ich fakt nevidím,“ povzdychla som si.„Je to až moc perfektné na to, aby to bola pravda. Ešte stále tomu neverím. Už som ti vravela, že si ma chce zobrať a že mi už podaroval kľúče od svojho bytu? Po dvoch týždňoch!!!“ „Čože??? To nemyslíš vážne. Takého blázna ako si ty si chce nasťahovať do bytu?... Hmm...tomu sa vraví odvaha,“ sarkasticky zažartoval Samo.„Nie, vážne, je to pravda.“

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 142x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu